dále jen “podmínky”.

I.  Preambule

Tyto podmínky jsou obecnými podmínkami pronájmu nebytových prostor (nebo jejich části) na adrese Kobrova 3354/5, Praha 5 Smíchov, a to velký sál (místnost o rozměrech 180 m2), malý sál (Místnost o rozměrech 80 m2), terapeutovnu (místnost o rozměrech 11 m2) a souvisejících společných prostor (šatny, recepce, toalety, sprchy), pod obchodním názvem Avati – místo v srdci (Dále jen “prostor”).

Tyto prostory jsou ve vlastnictví fyzické podnikající osoby Ing. Oldřich Příklenk, Na Hřebenkách 47, 15000 Praha 5, IČO: 71099921, DIČ: CZ7602010306 (dále jen „pronajímatel“). Pronajímatel tyto prostory pronajímá fyzickým a právnickým osobám, které objednají nájem, případně doplňkové služby některým v tomto dokumentu uvedeným způsobem (dále jen „nájemce“).

Tyto podmínky se uplatňují na všechny rezervace, které nemají sjednané individuální podmínky. 

II. Způsoby objednání nájmu a služeb

Nájemce může prostory objednat některým z těchto způsobům (stačí vždy jeden z těchto způsobů):

  1. Potvrzením OBJEDNÁVKY O UŽÍVÁNÍ ČÁSTI NEBYT. PROSTORU AVATI, která je zaslána pronajímatelem e-mailem na žádost nájemce. Pronajímatel vytvoří návrh objednávky na základě žádosti nájemce některou z následujících forem: e-mailem nebo telefonicky nebo žádostí přes webový formulář nebo osobně. Jejím potvrzením ze strany nájemce, je potvrzena rezervace času na ní uvedená a objednávka je závazná. Potvrzení lze provést e-mailem nebo elektronickým podpisem 
  2. Zaplacením vystavené zálohové faktury. Na zálohové faktuře je uveden datum a čas pronájmu, a jakou část prostor nájemce pronajímá (velký / malý sál, terapeutovna, případně celý prostor).
  3. Zadáním rezervace nájemcem na samoobslužném portále (https://avati.cz/user-dashboard/).
    • Rezervace zadaná na tomto portálu je závaznou poptávkou Po potvrzení pronajímatelem ve formě zálohové faktury a/nebo Objednávky o užívání části nebyt. Prostoru Avati je rezervace platná a je tímto vytvořena závazná objednávka řídící se těmito podmínkami.

III.  Povinnosti pronajímatele

Pronajímatel se zavazuje, že nájemci poskytne prostor ve stavu odpovídajícímu bezproblémovému užívání pro sjednaný účel organizování kurzů osobního rozvoje. Úhrada za pronájem prostoru zahrnuje pronájem, energie, vodu, teplo, užívání společných prostor a kuchyňky, základní vybavení. Není-li výslovně uvedeno v předmětu pronájmu a doplňkových službách, cena nezahrnuje:

IVPovinnosti nájemce

Nájemce je pronajaté prostory povinen užívat výlučně ke sjednanému účelu a v souladu s provozním řádem. 

Při vzniku škody, okamžitě hlásí tuto skutečnost pronajímateli a uvede věc do původního stavu na své náklady nebo pořídí věc novou do 30 kalendářních dnů. Pokud tak neučiní, zavazuje se pronajímateli uhradit náklady, vzniklé s opravou škody v plné výši.

Není-li ujednána služba úklidu, nájemce uvede prostor do původního stavu, v jakém jej přebíral: uklizené žíněnky, bobíky, umyté nádobí, a prostor bez znečištění.

V celém prostoru je zakázáno používat vykuřovadla, generátory dýmu, mlhovače, kouřostroje ani jiné prostředky vytvářející kouř či dým, které mohou spustit protipožární signalizaci.

V celém prostoru je přísně zakázán otevřený oheň (svíčky, pochodně, ohňostroje apod.). Porušení tohoto zákazu může vést k neplatnosti pojistného krytí a nese za něj odpovědnost nájemce.

Nájemce se zavazuje zejména:

V případě pořádání masážních akcí je nájemce povinen:

Nájemce ručí za chování všech účastníků své akce a zavazuje se zajistit, aby účastníci dodržovali veškeré podmínky užívání prostoru stanovené touto smlouvou.

V případě porušení výše uvedených povinností odpovídá nájemce za veškerou škodu či náklady, které tím vzniknou.

V případě pronájmu jednotlivých sálů bere nájemce na vědomí, že v sousedních sálech mohou současně probíhat jiné akce. Zvukový útlum mezi jednotlivými sály činí cca 35 dB.

Maximální přípustná hladina zvuku je stanovena na:

V případě neexkluzivního využití je nájemce povinen koordinovat krátkodobé zvukové špičky („peaky“) s nájemci sousedních částí prostoru, aby nedocházelo k vzájemnému rušení.

Od 22:00 hodin do 6:00 hodin platí povinnost dodržovat noční klid dle právních předpisů, zejména zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, a obecně závazných vyhlášek hl. m. Prahy. Nájemce je povinen zajistit, aby během této doby hluk v prostorách ani v jejich okolí nepřekročil přípustné hygienické limity.

V. Vstup

Vstup do prostoru je umožněn vchodem z ulice Kobrova přímo do společných prostor.

Organizátor akce může vstoupit do společných prostor:

Tyto časy (15 nebo 30 minut) se vztahují pouze na společné prostory (chodba, šatna apod.). Vstup do sálu je možný až od sjednaného začátku nájmu. Pokud nájemce potřebuje více času na přípravu přímo v sále, je nutné sjednat prodloužení doby nájmu.

První účastníci akce přicházejí až v čas zahájení nájmu a poslední účastníci musí prostor opustit nejpozději v čas ukončení nájmu.

Pronajímatel negarantuje, že prostor bude volný dříve než v čase začátku sjednaného nájmu nebo déle než v čase jeho ukončení a neumožní vstup před a po době pronájmu.

Magnetické karty od vstupních dveří musí být vráceny po skončení nájmu.

VI. Standardní platební podmínky

Platba nájmu probíhá následujícím způsobem:

Záloha

Garance

Finální faktura

U pravidelných akcí je možné sjednat individuální podmínky. Pro ně pak bude vytvořena závazná individuální objednávka, která nahrazuje tyto standardní podmínky. 

VII. Storno podmínky

Storno podmínky pro velký a malý sál:

Storno podmínky pro terapeutovnu:

VIII.  Ostatní

Nájemce souhlasí se zveřejnění informací o akcích na webu Avati, facebook a dalších sociálních sítích. Pro tyto účely poskytne krátkou anotaci akce, a grafické logo akce (čtvercový formát, 1200 x 1200 pixelů). 

Nájemce souhlasí se vstupem zdarma pro dvě osoby na akci, kterou u pronajímatele bude realizovat. 

Přihlaste se k odběru novinek

Odebírejte novinky, inspiraci a pozvánky z AVATI. Bez spamu, jen to, co má smysl.

Máte zájem o pronájem v prostorech Avati?

Pak nás neváhejte kontaktovat!